כאשר אנו עומדים בפני פתיחת עסק, אנחנו עומדים בפני הגשמת חלום.
אנחנו רוצים לבטא את עצמנו ואת המוצר אותו אנחנו רוצים לשווק דרך העיצוב.
עיצוב פנים לעסק חייב להיות מותאם לבעל העסק ולאופי העסק.
כשלקוח נכנס לחנות או משרד הוא צריך להרגיש בטחון להשאיר את הכסף שלו אצלנו.
אין פתרון או נוסחה אחת לתכנון, לסגנון ולקו עיצובי אחיד.
עיצוב פנים לכל עסק טומן בחובו כ"כ הרבה משקל שבסופו של דבר מתורגם לתוצאה אחת יחידה – הכסף שלך. התחרות של ימינו אינה משאירה מקום לטעויות.
על מנת למשוך לקוחות חייבים ליצור חלל מזמין ומעוצב אשר ייצור מוקד משיכה ענייני עבור הלקוחות. תכנון הקו העיצובי בסביבת העבודה יתבסס על שילוב בין העיצוב למיתוג, לתדמית תקשורתית ולקונספט עיצובי על מנת להפעיל את הרגש הנכון אצל הקונה.
עיצוב פנים של משרד או עסק לא חייב לקחת זמן רב, מה שגם שאין אפשרות מעשית להשבית את העסק למשך פרק זמן ארוך.
תהליך מהיר של שינוי פני העסק או פתיחה של עסק חדש הוא הכרחי על מנת לחסוך בעלויות מיותרות ובזבוז משאבים.